גלעד שליט לפני החטיפה - N12 - "גלעד, כל הפלוגה אוהבת אותך" - יושב ראש הרשפ, מחמוד עבאס, בעקבות שחרור מעל 1,000 מחבלים בתמורה לחייל גלעד שליט שנשבה על ידי חמאס, אמר כי החטיפה הייתה דבר טוב

גלעד שליט לפני החטיפה - N12 - "גלעד, כל הפלוגה אוהבת אותך" - יושב ראש הרשפ, מחמוד עבאס, בעקבות שחרור מעל 1,000 מחבלים בתמורה לחייל גלעד שליט שנשבה על ידי חמאס, אמר כי החטיפה הייתה דבר טוב. גאה בך שאת עוקבת בקפידות אחרי מצבו של גלעד שליט ביחד עם כול עם ישראל! החייל הפדוי גלעד שליט נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הגענו לטנק, וכשהיינו קרובים, יצא מהצריח חייל מפוחד שמסר את עצמו. כשנה וחצי לאחר שחרורו משבי החמאס, העניק גלעד שליט ראיון לעיתונאי בן כספית בעיתון סופהשבוע ובו סיפר על החטיפה, על תקופת השבי ואף על חקירתו בישראל עם שובו. נוסף לכך, שודרו תמונות של גלעד שליט מתקופת השבי.

רואים קשר ישיר בין חזרתו של שליט לבין ניסיונות החטיפה ■ בצהל ממשיכים לחדד את הנהלים: כן, גם לפני גלעד וגם עכשיו, אני בחורה שיחסית יש לה אומץ. הטנק נראה לי מקום בטוח יותר משם, בחוץ. עיסא אמר כי לאחר החטיפה, יצרו איתם קשר מתווכים מהרשות הפלסטינית וממצרים כדי שישחררו את שליט. .על החטיפה של שליט בצל האווירה הפוליטית, לאחר מכן הוצג וידיאו של שליט בזמן הכליאה וכן הקלטות של חייל בנוסף, פורסם תיעוד מהחיים של החייל השבוי גלעד שליט, כשהיה שבוי בידי החמאס, שליט נראה מתגלח ומשחק אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה!

נועם שליט: "לפני שביבי הביתה, גלעד הביתה"
נועם שליט: "לפני שביבי הביתה, גלעד הביתה" from www.ynet.co.il
כשנה וחצי לאחר שחרורו משבי החמאס, העניק גלעד שליט ראיון לעיתונאי בן כספית בעיתון סופהשבוע ובו סיפר על החטיפה, על תקופת השבי ואף על חקירתו בישראל עם שובו. וגם איתו, אף פעם לא שיחקתי משחקים. אחד החוטפים מספר על רגע החטיפה: החייל הפדוי גלעד שליט, שנעלם לגמרי מתודעת הציבור, ביקר היום (ה') את ראש הממשלה בנימין נתניהו והודה לו על שחרורו. במהלך הכתבה פורסמה הקלטה של חייל ישראלי שבוי אותה הוציא ארגון הטרור. יכול להיות שהם מפחדים מתגובה ישראלית קשה בעזה 2. הטנק נראה לי מקום בטוח יותר משם, בחוץ. טוב אז לפני פוסט התודה דבר חשוב בהרבה פרשת החיל החטוף גלעד שליט שבשבי כמעט חמש שנים ליתר דיוק 1789 יום 19 שעות 23 דקות ו 21 שניות והפזם דופק בכל דקה.

כל פגישה ואירוע פומבי שבא לחגוג את עסקת שליט, מעלה את המחיר של החטיפה הבאה, ומהווה טריגר.

וגלעד עובר בדיוק את מה שהמשפחה שלו עוברת! ישי דרש לכלול אסירים יהודים ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הגיב במהלך הישיבה הדרמטית על אישור העסקה לשחרור שליט, לבקשת השר ישי, לכלול בעסקה גם 12 אסירים יהודים ביטחוניים. גלעד שליט ביית אחי כל כך הרבה זמן. אל ג׳זירה מפרסם הערב תיעוד של גלעד שליט בשבי חמאס. במהלך הכתבה פורסמה הקלטה של חייל ישראלי שבוי אותה הוציא ארגון הטרור. הגענו לטנק, וכשהיינו קרובים, יצא מהצריח חייל מפוחד שמסר את עצמו. בקרוב ישוחרר גלעד שליט תמורת 1027 מחבלים. יכול להיות שהם מפחדים מתגובה ישראלית קשה בעזה 2. גלעד שליט מספר על הרגעים הראשונים אחרי החטיפה: שזו דעתי אין להם מושג שחמאס יוש חטפו אין להם מושג איפה החטופים. לכן הוא האיש שממונה עכשיו על ביטחונו של גלעד שליט. גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני הטרור חמאס, ועדות ההתנגדות העממית וצבא האסלאם. וגם איתו, אף פעם לא שיחקתי משחקים.

עיסא אמר כי לאחר החטיפה, יצרו איתם קשר מתווכים מהרשות הפלסטינית וממצרים כדי שישחררו את שליט. גלעד שליט הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלי חמאס. אחד החוטפים מספר על רגע החטיפה: אל ג׳זירה מפרסם הערב תיעוד של גלעד שליט בשבי חמאס. יושב ראש הרשפ, מחמוד עבאס, בעקבות שחרור מעל 1,000 מחבלים בתמורה לחייל גלעד שליט שנשבה על ידי חמאס, אמר כי החטיפה הייתה דבר טוב

דיווח: סינוואר הודח מראשות ארגון הטרור חמאס - באזזנט
דיווח: סינוואר הודח מראשות ארגון הטרור חמאס - באזזנט from buzznet.co.il
גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני הטרור חמאס, ועדות ההתנגדות העממית וצבא האסלאם. יש לא מעט אירועים מטרידים. כשנה וחצי לאחר שחרורו משבי החמאס, העניק גלעד שליט ראיון לעיתונאי בן כספית בעיתון סופהשבוע ובו סיפר על החטיפה, על תקופת השבי ואף על חקירתו בישראל עם שובו. חמאס שחרר תיעוד נוסף של החייל החטוף גלעד שליט בכלא חאמס, בין היתר נראה עושה כושר ומסתפר, בשלב זה לא ברורה מטרת פרסום הקלטת. גלעד שליט, שישב לצד טייסי היסעור, שוחח עם טייס המסוק בדרכו למצפה הילה וניסה לזהות יישובים בעת שהמסוק עובר מעליהם. גלעד שליט מספר על הרגעים הראשונים אחרי החטיפה: אחד החוטפים מספר על רגע החטיפה: החייל הפדוי גלעד שליט, שנעלם לגמרי מתודעת הציבור, ביקר היום (ה') את ראש הממשלה בנימין נתניהו והודה לו על שחרורו.

לפני כחודשיים פורסמו תמונות נוספות, כאשר בקטע קצר שפורסם בסרטון בן מספר שניות בלבד, נראה שליט, בשלושה קטעים ממועדים שונים ככל הנראה.

מכאן, שמצבה האסטרטגי של מדינת ישראל יורע ואת המחיר. כבר 4 ימים מאז החטיפה דובר חמאס והצמרת הפוליטית משנים כל כמה שעות ונותנים הצהרות על החטיפה. הרב שליטא גדול הדור הצדיק !!! גלעד שליט, שישב לצד טייסי היסעור, שוחח עם טייס המסוק בדרכו למצפה הילה וניסה לזהות יישובים בעת שהמסוק עובר מעליהם. האסירים כבר מרוכזים בכלא קציעות. יושב ראש הרשפ, מחמוד עבאס, בעקבות שחרור מעל 1,000 מחבלים בתמורה לחייל גלעד שליט שנשבה על ידי חמאס, אמר כי החטיפה הייתה דבר טוב וגלעד עובר בדיוק את מה שהמשפחה שלו עוברת! גלעד שליט, ששוחרר בחודש אוקטובר 2011 משבי החמאס שנמשך חמש שנים וחצי, משחזר בכתבה של בן כספית שתפורסם מחר (שישי) בעיתון סופהשבוע על החטיפה, על סמוך לנקודת החטיפה היו שני צוותים של סיירת יהלום מחיל ההנדסה שסיימו מארב כחצי שעה לפני האירוע. ישי דרש לכלול אסירים יהודים ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הגיב במהלך הישיבה הדרמטית על אישור העסקה לשחרור שליט, לבקשת השר ישי, לכלול בעסקה גם 12 אסירים יהודים ביטחוניים. שזו דעתי אין להם מושג שחמאס יוש חטפו אין להם מושג איפה החטופים. גלעד שליט, לשחרר את גלעד שליט בכל… במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י. יש לא מעט אירועים מטרידים.

גלעד שליט הגיע לביקור מלווה בהוריו אביבה ונועם ■ אני שמח לראות אותך ומאחל לך חג חירות שמח, אמר לו נתניהו ■ מדובר בפגישה הראשונה בין השניים מאז שחרורו של שליט לפני כחמישה קצין משטרה צבאית: מדי תקופה משחרר ארגון חמאס תמונות של שליט מהשבי, שמבצע חטיפתו נחשב להישג הגדול של חמאס בשנים האחרונות. במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י. סרט מרגש ומטלטל החוזר לנקודה בה התרחש הקרב הגורלי בו נפל גלעד שליט בשבי. יכול להיות שאם לא הייתי ניגשת אליו, גלעד בחיים לא היה ניגש אליי ושום דבר לא היה קורה בינינו.

- וידאו ותמונות - אקטואליה - החייל גלעד שליט לא חזר הבייתה
- וידאו ותמונות - אקטואליה - החייל גלעד שליט לא חזר הבייתה from 2424.co.il
תמונות חדשות של גלעד שליט בשבי חמאסצילום: לפני כחודשיים פורסמו תמונות נוספות, כאשר בקטע קצר שפורסם בסרטון בן מספר שניות בלבד, נראה שליט, בשלושה קטעים ממועדים שונים ככל הנראה. שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים (1,941 ימים). האסירים כבר מרוכזים בכלא קציעות. גלעד שליט, שישב לצד טייסי היסעור, שוחח עם טייס המסוק בדרכו למצפה הילה וניסה לזהות יישובים בעת שהמסוק עובר מעליהם. אתמול ביקרו את האסירים נציגים מטעם הצלב האדום, שהגיעו למתקן הכליאה בקציעות ווידאו כי רשימת המשוחררים תואמת לשמות. אחד החוטפים מספר על רגע החטיפה: גלעד שליט ביית אחי כל כך הרבה זמן.

אחד החוטפים מספר על רגע החטיפה:

מכאן, שמצבה האסטרטגי של מדינת ישראל יורע ואת המחיר. שזו דעתי אין להם מושג שחמאס יוש חטפו אין להם מושג איפה החטופים. הוא זה שמחזיק בו, לפי פקודות מההנהגה הצבאית של לפני האינתיפאדה גויס למנגנון הביטחון המסכל, במסגרת ניסיונותיה של הרשות הפלשתינית לביית את המבוקשים הכבדים של חמאס. חמאס שחרר תיעוד נוסף של החייל החטוף גלעד שליט בכלא חאמס, בין היתר נראה עושה כושר ומסתפר, בשלב זה לא ברורה מטרת פרסום הקלטת. הגענו לטנק, וכשהיינו קרובים, יצא מהצריח חייל מפוחד שמסר את עצמו. מהיום פותחים חשבון בנק זוגי באפליקציית open מבלי להגיע לסניף ונהנים מהטבות מתחתנים שווה לפני או אחרי האירוע. החייל הפדוי גלעד שליט, שנעלם לגמרי מתודעת הציבור, ביקר היום (ה') את ראש הממשלה בנימין נתניהו והודה לו על שחרורו. שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים. אני חושב שהמטרה המקורית של הקמפיין היא לעודד את חזרתו של שליט ולהשפיע על השלטון לביצוע פעולות לשחרורו. מחבלים ישוחררו, החמאס יתחזק המוטיבציה לפיגועים וחטיפות לאורך זמן תעלה במקביל ללגיטימציה של חמאס בעולם שכן בקרוב חמאס כבר לא יחזיק בשבוי ישראלי וירצה למצות דיפלומטית את המצב עד תום לפני החטיפה הבאה. במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י. וגלעד עובר בדיוק את מה שהמשפחה שלו עוברת! אחד החוטפים מספר על רגע החטיפה:

גלעד שליט הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלי חמאס גלעד שליט. גלעד שליט, לשחרר את גלעד שליט בכל…

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama